Nákupní košík 0 položek - 0,00 Kč

Kontakt


Naše výhody


  • Všechno zboží skladem
    Rychlá expedice a dodání zboží
  • Velký výběr zboží
    Sortiment stále rozšiřujeme
  • Nejlepší ceny
    Kvalitní a atraktivní zboží

REKLAMACE / VÝMĚNA

VRÁCENÍ / VÝMÉNA

V případě, že se rozhodnete zboží zaměnit, nebo vrátit můžete tak učinit do 14 kalendářních dnů od doručení zboží a to i bez udání důvodu.
Stačí zboží zaslat zpět s kopii objednávky, který vložíte do balíčku a připíšte číslo účtu a my Vám obratem vrátíme peněžní prostředky na bankovní účet.
Po doručení zboží Vaši reklamaci zpracujeme ihned, nejpozději do 30 kalendářních dnů. O vrácení zboží je také možné informovat emailem.

Pokud máte zájem o jinou velikost nebo jiný produkt, stačí se domluvit přes email nebo telefon.
Doporučujeme Vám zboží zkoušet jen v domácím prostředí, aby při vrácení nejevili známky vnějšího nošení. 

Adresa pro doručení je

Marie Pokorná, Studenec 158, 67502

 

 

 

 REKLAMACE

Článek I

Kontrola zboží při přebírání

1.1 Kupující je povinen převzaté zboží ihned zkontrolovat. Dodatečné reklamace týkající se množství a druhu zboží nebudou prodávajícím akceptovány.
1.2 Dále je kupující povinen zkontrolovat, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno není poškozen. Pokud se poškození zjistí, je třeba ihned tuto skutečnost řešit s přepravní firmou – Českou poštou.

 

Článek II

Reklamační / výměnný formulář

2.1 Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží, které kupující vrací však musí být nepoškozené a nesmí jevit žádné známky nošení a používání. Kupující nehradí manipulační poplatek v souvislosti s odstoupením od kupní smlouvy.

 

2.2 Vrácení zboží, který si kupující neobjednal a byl odeslán chybně. V případě, že Kupující zjistí, že zboží, který převzal neodpovídá tomu, co si objednal má právo vrátit zboží Prodávajícímu opět maximálně do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující v daném případě nehradí manipulační poplatek ani poštovné na vrácení zboží. Tyto náklady v plné výši hradí Prodávající. 

Článek III

Reklamace zboží

4.1 Za vadu zboží nelze považovat změnu jeho vlastností, která vznikla v průběhu v důsledku jeho nesprávného používání, nedostatečného, nebo nevhodného ošetřování, přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím, zda třetí osobou, nebo jiného nesprávného zásahu .

4.2 Za odstranitelnou vadu se považuje takové poškození, které lze opravou odstranit, aniž by se zhoršila funkčnost předmětného zboží. V tomto případě chybu odstraňuje Prodávající na vlastní náklady.

4.3 Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo by její odstranění bylo příliš nákladné v porovnání s cenou zboží. V takovém případě má Kupující právo: požadovat výměnu zboží za nové bezvadné (pokud to dovoluje stav zásob) nebo odstoupit od kupní smlouvy.

4.4 Reklamační lhůta je u nás 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží Prodávajícím. Po uplynutí této lhůty vznikají Kupujícímu stejná práva (ve smyslu § 52 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník v platném znění), jakoby šlo o vadu, kterou nelze odstranit. Reklamace je vyřešena: předáním opraveného zboží, vrácením kupní ceny zboží nebo výměnou zboží. Kupující je o stavu reklamačního procesu informován e-mailem.

4.5 Pokud je reklamace vyřízena formou výměny zboží, záruční doba tohoto zboží začne běžet od převzetí nového zboží kupujícím.

 

Článek IV

Záruční podmínky a záruční lhůta

4.1 Záruční lhůta je 24 měsíců a začíná běžet dnem obdržení zboží Kupujícím. Vady zboží a nároky z tohoto vyplývající musí být uplatněny Kupujícím do konce záruční lhůty. Uplynutím záruční doby v plném rozsahu zaniká právo na uplatnění reklamace.

4.2 Reklamovat je možné jen ten zboží, který byl řádně zakoupen na portálu www.topstylemoda.cz a v plném rozsahu zaplacen. 

Článek V

Závěrečná ustanovení

5.1 Jediná kontaktní e-mailová adresa prodávajícího je: Italy-moda@email.cz.